بازار خرید و فروش عمده کیف و کوله مدرسه ای
خانه / کوله پشتی / قیمت کیف چرخدار مدرسه | عرضه انواع کیف مدرسه به قیمت درب کارخانه

قیمت کیف چرخدار مدرسه | عرضه انواع کیف مدرسه به قیمت درب کارخانه


یکی از دغدغه های والدین پیدا کردن کیف و کوله مناسب برای فرزندانشان است. اکثر والدین دوست دارند کیف مدرسه چرخدار برای فرزندان خود تهیه کنند و بنابراین قیمت کیف چرخدار مدرسه مهم ایت تا قیمت نهایی کیف را خیلی بالا نبرد و توانایی والدین برای تامین کیف مدرسه چرخدار فراهم شود .لازم است بدانید که می توان گفت کیف مدرسه یکی از مهم ترین موارد برای نگهداری و حمل وسایل دانش آموزان است. با توجه به اینکه کودکان و نوجوانان ساعات زیادی را در مدرسه سپری می کنند از این جهت انتخاب کیف و کوله پشتی حائز اهمیت است. علاوه بر زیبایی، راحتی استفاده و استاندارد بودن آن نیز مورد توجه قرار می گیرد تا از آسیب های احتمالی به ستون فقرات و کمر جلوگیری شود. یکی از مهم ترین هدف های این مقاله مقایسه قیمت کیف چرخدار مدرسه است.

قیمت کیف چرخدار مدرسه | عرضه انواع کیف مدرسه به قیمت درب کارخانه

قیمت کیف چرخدار مدرسه

قیمت کیف چرخدار مدرسهطبق برآوردی که از قیمت کیف چرخدار مدرسه سایت دیجی کالا به عمل آمده:

نام کالا قیمت
کیف چرخدار مدل A1611_19 به همراه کوله پشتی و جامدادی ۲۷۰۰۰۰تومان
کیف چرخدار مدل A1605_19 ۲۷۵۰۰۰تومان
کیف چرخدار مدل A1610_16 ۲۷۵۰۰۰تومان
کوله پشتی چرخدار گابل مدل Magic ۵۱۵۰۰۰تومان
کیف چرخدار مدل A1601_16 ۲۷۰۰۰۰تومان

انواع کیف چرخدار مدرسه

انواع کیف چرخدار مدرسه امروزه تنوع زیادی در برند، طرح و کیفیت کیف های مدرسه دیده می شود. معروف ترین برندها مدرن کیف پارسیان، گابل و الدیک هستند که در طرح های مختلف در بازار موجودند. همچنین قیمت کیف چرخدار مدرسه بسته به برند، طرح و امکانات جانبی آن در فروشگاه های مختلف متفاوت است.

فروش ارزان ترین کیف چرخدار مدرسه

فروش ارزان ترین کیف چرخدار مدرسه برای خرید کیف چرخدار مدرسه ارزان قیمت با کیفیت بالا توصیه می کنیم به سایت ترب حتما سربزنید.

راهنمای خرید کیف چرخدار مدرسه

راهنمای خرید کیف چرخدار مدرسه برای بچه های کوچک و دبستانی حتی نوجوانان می توانید کیف های چرخ دار تهیه کنید که هم حمل و نقل شان آسان باشد و هم فشار زیادی به دلیل حمل کیف پر از کتاب به ستون فقراتشان وارد نشود.

حسن کیف های چرخ دار واضح و مبرهن است به شرطی که قرار نباشد کودک همراه آن از پله ها بالا برود.

اگر می خواهید محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب تر خریداری کنید، خرید اینترنتی کوله پشتی چرخدار را به شما توصیه می کنیم.

برترین برند های کیف چرخدار مدرسه

برترین برند های کیف چرخدار مدرسه یکی از بهترین و باکیفیت ترین برند های کیف چرخدار مدرسه، ” مدرن کیف پارسیان” است. همینطور برند “الدیک” که با تنوع طرح ها و مدل های مختلف در بازار موجود هستند.

یکی از طرح های بسیار معروف کیف چرخدار السا و انا است.

این طرح مناسب کیف بچه گانه دخترانه و یا کیف مدرسه دخترانه نوجوان است.

  • این طرح مخصوص کیف بچه گانه دخترانه و همینطور کیف مدرسه دخترانه نوجوان است.
  • این کیف دارای یک دسته است که از بالا می توان آن را از روی زمین بلند کرد و یک دسته آلومینیومی تلسکوپی که کودک می تواند توسط این دسته کیف چرخدار را بر روی زمین حرکت دهد.
  • در قسمت پایین در طرفین هر سمت سه عدد چرخ دارد که بسیار روان و مقاوم است و باعث حرکت کیف بر روی زمین می شود.
  • قسمت داخلی کیف دخترانه السا و انا توسط توری از هم جدا شده است که باعث جداسازی کتاب و دفتر می شود.
  • دارای یک زیپ سرتاسری مقاوم می باشد.
  • وزن کیف نسبت به دیگر کیف های چرخدار بسیار سبک است.

عرضه انواع کیف مدرسه به قیمت درب کارخانه

عرضه انواع کیف مدرسه به قیمت درب کارخانه اگر مایل به خرید کیف مدرسه با کیفیت عالی و قیمت مناسب هستید، می توانید از روش اینترنتی برای خریدتان استفاده کنید.

با جست و جوی واژه هایی مانند خرید کیف مدرسه، خرید کیف چرخدار مدرسه، خرید کوله پشتی دخترانه ارزان، خرید کوله پشتی ارزان، خرید اینترنتی کیف مهد کودک، خرید کوله پشتی فانتزی دخترانه ارزان، خرید اینترنتی کوله پشتی عروسکی و واژه های مشابه معمولا ابتدا چند فروشگاه اینترنتی معتبر به شما پیشنهاد داده می شود.

پیشرفت در زمینه های مختلف، زندگی روزمره را تسریع کرده است، امروزه افراد به جای مراجعه حضوری به فروشگاه های مختلف و جست و جو در بازار برای خرید اقلام مورد نیازشان به دنبال روش های جایگزین سریع تر و در دسترس تر می باشند. خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی مثل دیجی کالا، تخفیفان، ترب و … که مجموعه ی کاملی از محصولات شیک و با کیفیت را برای فروش اینترنتی عرضه می کند که یکی از راحت ترین روش های خرید می باشد.

شما با این کار می توانید تنوع بالایی از طرح های کیف و کوله مدرسه را مقایسه و مدل مورد نظر خود را از میان آن ها انتخاب کنید. علاوه بر تضمین اصالت و مرغوبیت کالای خریداری شده، امکان برخورداری از تخفیف های مختلف سایت و یک خرید ارزان قیمت را برای شما فراهم می کند.

نام کالا فروشگاه اینترنتی قیمت کالا
کیف مدرسه چرخدار مدل تانا دیجی کالا ۱۳۷۰۰۰ تومان
کوله پشتی چرخدار مدل A1611_19 دیجی کالا ۲۷۰۰۰۰ تومان
کوله پشتی دخترانه مدل ۱۸۶۳_۱ دیجی کالا با ۲۴% تخفیف ۱۸۵۰۰۰ تومان
کوله پشتی چرخدار مدل A1611_19 دیجی کالا با ۲۳% تخفیف ۲۷۰۰۰۰تومان
کوله پشتی فانتزی مدل G01 دیجی کالا با ۱۲%تخفیف ۷۵۰۰۰ تومان
کوله پشتی دخترانه مدل ۹۷۰۲_۶_۱۱ دیجی کالا با ۲۴%تخفیف ۱۸۵۰۰۰تومان
کیف چرخدار مدرسه تخفیفان با ۴۷% تخفیف ۶۹۰۰۰تومان
کوله پشتی چرخدار الدیک مدلBK تخفیفان ۴۴۹۰۰۰ تومان

فروشگاه اینترنتی ترب هم مجموع محصولات همه فروشگاه ها را با تخفیف هایشان دارد و می تواند کمک بزرگی در انتخاب کالای مورد نظر با مناسب ترین قیمت به شما بکند.

بهترین قیمت کیف مدرسه

در میان محصولات متنوع و لیست کامل قیمت کیف چرخدار مدرسه انواع متفاوت کیف پسرانه شیک که مجهز به چرخ شده‌اند وجود دارد. علت استفاده از چرخ در تولید کیف چرخدار پسرانه دیجی کالا و سایر سایتهای فروش آنلاین مشتریان زیادی را در این زمینه به خود جلب کرده‌اند.  هزینه تولید و در نتیجه قیمت کیف چرخدار پسرانه مدرسه سبب شده است که مبلغ بیشتری را برای خرید این نوع از کیف خانواده ها پرداخت کنند. با طرح های مختلف این نوع کیف ها برای مثال کیف چرخدار پسرانه طرح مک کویین و یا مثلاً کیف چرخدار پسرانه میکی موس و همینطور کیف چرخدار شخصیت های کارتونی دیگر منجر شده تا قیمت کیف چرخدار پسرانه علیرغم هزینه‌هایی که برای نصب چرخ آن داشته است با جذابیت هایی مشتری را اغنا کرده تا از این مدل کیف ها خریداری کنند.

بورس فروش عمده کیف چرخ دار برای خرید

در سال های اخیر با راه‌اندازی  فروشگاه های زنجیره ای، بسیاری از خریداران اقدام به کیف چرخ دار برای خرید روزانه خود و حمل وسایل کرده‌اند.  استفاده از چرخ برای حمل بهتر سبب شده تا این ابداع برای انواع کیف مدرسه در بسیاری از واحدهای تولیدی کیف مدرسه به کار گرفته شود. این نوآوری اگرچه باعث افزایش هزینه‌های تولید شده است؛ اما قیمت کیف چرخدار مدرسه با این وجود همچنان توجیه پذیر می باشد.  استفاده از کیف چرخ دار برای خرید توسط بسیاری از خانواده ها طرفداران همیشگی داشته؛ زیرا این نوع کیف ها به جای ایجاد دست درد و یا فشار به افراد برای حمل خرید روزانه و یا هفتگی با استفاده از این نوع کیف ها مشکل را حل می کنند.

رقابتی ترین قیمت کیف مدرسه پسرانه ابتدایی در دورسل

برای دانش آموزانی که در مقاطع ابتدایی تحصیل می کنند استفاده از کیف ها و یا کوله هایی که اندازه کوچکی دارند و با اندام محصلین تناسب دارند پیشنهاد می شود.  برای مثال در لیست قیمت کیف چرخدار مدرسه بخشی از آن اختصاص به قیمت کیف مدرسه پسرانه ابتدایی دارد که در برخی موارد از چرخ نیز برای بهتر شدن آن استفاده شده است. بسیاری از خانواده ها به دنبال خرید کیف مدرسه پسرانه شیک و همینطور خرید کیف مدرسه دخترانه ابتدایی که زیبایی قابل توجهی داشته باشد توجه می‌کند.  اگر در جستجوی بهترین قیمت ها و لیست قیمت  کیف مدرسه دخترانه نوجوان و یا خرید کیف مدرسه دخترانه ابتدایی ارزان هستید با اولین تماس با واحد فروش دورسل و ارائه بیش از از ۶۰ مدل متفاوت از محصولات کیف مدرسه و کوله پشتی که به صورت عمده خدمت شما عزیزان ارائه می شود مطلع شوید.

بهتر از خرید کیف چرخدار دخترانه دیجی کالا

از جمله مدل های جذاب کیف چرخدار دخترانه دیجی کالا و بسیاری از مراکز فروش و تولید کیف مدرسه می توان به مدلهای Frozen و  مدل کیتی و همینطور شخصیت های کارتونی جذاب دیگری که مناسب سلیقه دختران مدرسه‌ای است اشاره کرد. اطلاع کامل از ارزانترین قیمت کیف چرخدار مدرسه به دلیل  اینکه ما خود تولید کننده انواع چرخ برای کیف مدرسه هستیم  می تواند به شما کمک بسیار خوبی در نظر آید.  انواع متفاوت کیف چرخدار دخترانه دیجی کالا  طرح کیتی و همینطور ارائه کوله دخترانه دیجی کالا و کیف پولکی دخترانه دیجی کالا موجب شده است تا لیست بسیار زیادی از تفاوت قیمت کیف چرخدار مدرسه را مشاهده کنید. استفاده از چرخ و همینطور یراق با کیفیت باعث می‌شود قیمت کیف مدرسه دخترانه نسبت به مدل های ساده آن هزینه بیشتری را داشته باشد.  دوخت عالی و جنس مناسب و استفاده از دسته های بادوام که قابلیت جدا شدن از کیف را دارد جذابیت خوبی را به این نوع از کیف ها داده است.

خرید کیف چرخدار دخترانه دیجی کالا

 تولید وپخش عمده کیف چرخدار کودک با سفارش شما

در میان محصولات گوناگون چمدان کودک ارزان استفاده جالبی را برای بسیاری از کودکان دارد. به خاطر اینکه بسیاری از آنها عاشق بازی و زیبایی و شادی هستند طرح های کودکان سبب شده تا با ارائه انواع کیف چرخدار کودک این جذابیت دو چندان شود. این عامل باعث شده تا کودکان در مسافرت نیز کیف خود را داشته باشند و بتوانند اسباب بازی ها و سایر وسایلی که در دنیای کودکی خود به آن لازم دارند را استفاده کنند.  تفاوت قیمت کیف چرخدار مدرسه با کیف چرخدار کودک بسیار زیاد نبوده و برخی از والدین که توجه به طرح های جذاب کارتونی از جمله عروسک های مینیون و یا فروزن را دارند توانستند با خرید قیمت مناسب کیف چرخدار کودک خلیده آنها را جلب کرده تا آنها بتوانند شخصیت های کارتونی را همیشه در کنار خود داشته باشد.  تعداد زیبا و جیب ها و استفاده از پارچه های جذاب براق و طلق سه بعدی برای برجسته نشان دادن این نوع کیف ها جذابیت زیادی را برای انواع متفاوت در تولید و پخش عمده کیف چرخدار کودک داشته است.

بورس چرخ کیف مدرسه

تولید کنندگان با نوآوری و توجه به رضایت مصرف کننده به این اندیشیده اند که با چرخدار کردن کیف چرخدار مدرسه ای باعث رضایت بهتر دانش آموزان شده تا در هنگام حمل وسایل سنگین بتوانند استفاده بهتری بکنند.  برای مثال استفاده از چرخ کیف مدرسه در بدنه ی کیف های امروزی باعث می‌شود تا حمل آسان کتاب ها و سایر وسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان بسیار راحت تر شود. اگرچه این افزایش قیمت کیف چرخدار مدرسه نسبت به انواع کیف ساده قدری بیشتر است اما مزیت آن سبب شده تا قیمت چرخ کیف مدرسه توجیه‌پذیر بوده و کیف مدرسه پسرانه چرخدار بسیار پرطرفدار باشند. برای اطلاع از نحوه بستن چرخ کیف مدرسه و  همچنین اگر سوالی را برای قیمت چرخ کیف مدرسه دارید؛ با اولین تماس از لیست قیمت محصولات ما به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان کیف چرخدار مدرسه ای در ایران مطلع شوید.

بورس چرخ کیف مدرسه

جایگزین قیمت بالای کیف چرخدار پسرانه دیجی کالا

فروشگاه های اینترنتی توانسته اند سهم قابل توجهی از فروش آنلاین را برای خود تصاحب کنند.  از جمله اطلاع از کیف چرخدار پسرانه دیجی کالا و همینطور کیف  پولکی دخترانه دیجی کالا و مقایسه آن ها سبب شده تا بسیاری از خریداران برای بررسی و دیدن تصاویر متنوع به این وب سایت مراجعه کنند.  اما اگر به عنوان فروشنده به جستجوی تولید کننده انواع کیف مدرسه و کوله پشتی هستید؛ مجموعه تولیدی دورسل می تواند با ارائه رقابتی ترین لیست قیمت کیف چرخدار مدرسه پشتیبان شما در فروش تکی در تمامی نقاط ایران باشد.  برای مثال در سال گذشته با ارائه کیف مدرسه دخترانه دبیرستانی جدید توانستیم تمایز مجموعه خود را نسبت به سایر کارگاه‌های تولیدی نشان داده و مطمئن باشیم که می‌توانیم به بقاء و صنعت تولید کیف و کوله مدرسه کمک کنیم.  نکته مهم در بررسی کیف چرخدار پسرانه دیجی کالا و یا همچنین سایر مدل های کیف مدرسه چرخدار دوام و کیفیت چرخ و دسته آن است که تمامی بدنه را دربر می گیرد. این موضوع باعث شده که بسیاری از دانش‌آموزان و در سنین و مقاطع مختلف اقدام به خرید جنس با کیفیت بکنند.

فروش عمده کیف مدرسه چرخدار پسرانه برای همه سلیقه ها

تفاوت سلیقه ها و همینطور نوع کارکرد انواع کوله پشتی و کیف مدرسه تنوع زیادی را در بازار ایجاد کرده است. برای مثال کیف مدرسه سه تیکه و یا کیف مدرسه چرخدار پسرانه و انواع دیگر کیف پسرانه شیک با طرح‌های گوناگون موجب شده اند تولیدکنندگان با ارائه الگوهای متفاوت در دوخت و دوز و استفاده از نقوش زیبا و یا جیب های اضافی و نوآوری در تعدد جداره های داخلی کیف محصولات جذابی را روانه بازار فروش کیف چرخدار پسرانه دیجی کالا و سایر پلتفرم های فروش آنلاین بکنند.  یکی دیگر از این رقبا فروش کیف مدرسه پسرانه اینستا و سایر پیج های فروش آنلاین اینستاگرام است. تفاوت هزینه‌های تولید، باعث شده که فروش عمده و تنوع قیمت کیف چرخدار مدرسه همچنان دغدغه بسیاری از فروشندگان باشد. برای نمونه کیف مدرسه پسرانه دبیرستانی به دلیل استفاده از لپ تاپ اولویت بیشتری را در استفاده و حفاظت بدنه آن دارد و بسیاری از دانش‌آموزان در این مقاطع مانند سایر مقاطع ابتدایی نیستند و تفاوت زیادی از نظر نوع سلیقه و کاربرد کیف را مورد توجه قرار میدهند.

کیف مدرسه چرخدار پسرانه
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
امیرحسین یوسفی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09128153744
telephone icon شماره ثابت: 02155982639
fax icon فکس: 02155982639
telegram icon کانال تلگرام: behellco@
email icon پست الکترونیکی: Yousefi.amir.h@gmail.com
address icon آدرس:بازار بزرگ تهران،چهارراه سیروس ،بالاتراز بیمارستان سپیر ،پاساژ عقیق، پلاک بی 16،کیف سارینا

مطلب پیشنهادی

خرید کیف زنانه ارزان قیمت در بازار داخلی

کیف های زنانه و مردانه چرم دارای کیفیت فوق العاده ای می باشند که با اختلاف توانسته اند نظر بسیاری از مردم ایران و جهان را به خود جلب کنند. برای خرید کیف زنانه ا

پاسخی بگذارید