بازار خرید و فروش عمده کیف و کوله مدرسه ای
خانه / کوله پشتی / خرید کوله پشتی دخترانه | برترین برند های تولید کننده کوله پشتی دخترانه

خرید کوله پشتی دخترانه | برترین برند های تولید کننده کوله پشتی دخترانه


خرید کوله پشتی دخترانه و پسرانه در طرحهاو رنگ های گوناگون در سنین و کاربرد های متفاوت خرید صورت می گیرد . کوله پشتی وسیله ای برای حمل کتاب ها وسائل کودک و بزرگسال برای رفتن به مدرسه و کلاس های عمومی و برای بزرگسالان گاهی نماد فانتزی بودن را دارد که طرحها و دوخت کیف های دخترانه با رنگ های شادتر و ظریف تر می باشد. برای دختر بچه با طرح های کوله پشتی عروسکی است و برای بزرگسال چرمی و اسپرت ساده می باشد. و یا برای رفتن به سفر و گردش های اطراف شهر مانند کوه می باشد که باید از لحاظ اندازه و جنس و قیمت مناسب نیازهای خریدار باشد.

خرید کوله پشتی دخترانه | برترین برند های تولید کننده کوله پشتی دخترانه

قیمت خرید کوله پشتی دخترانه

قیمت خرید کوله پشتی دخترانهیک دسته قیمت خرید کوله پشتی دخترانه دیجی کالا، فروشگاهی موجوذ است و در دسته بعدی قیمت خرید کوله پشتی دخترانه مدرسه ای،فانتزی، اداری ، چرخ دار، گابل ، اسپرت موجود است کهقیمت خرید براسا همین جنسیت و جنس پارچه کوله پشتی و نوع آن مشخص می گردد.

تولید کوله پشتی دخترانه در مدل های متنوع

تولید کوله پشتی دخترانه در مدل های متنوعتولیدکوله پشتی دخترانه در مدل های متنوع چون مدل کوله پشتی اسپرت، کوله پشتی پارچه ای ،کوله پشتی چرمی و حتی برای بچه ها کوله پشتی دخترانه پولکی موجود است که شرکت بازرگانی و خدماتی ما براساس خرید انبوه مشتریان بالفعل خود تخفیفی برای آنها بر روی کوله پشتی های ارزان قیمت و تقاضای بالا در بازار قرار می دهد.

مراکز خرید کوله پشتی در کشور

مراکز خرید کوله پشتی در کشوریکی از دغدغه مشتریان برای خرید کوله پشتی پیدا کردن مراکز اصلی خرید کوله پشتی در کشور است که یکی از این مراکز، مرکز خرید کوله پشتی در تهران می باشد که شامل کوله پشتی مدرسه در تهران، کوله پشتی لب تاپ در تهران، کوله پشتی مدرسه، کوله پشتی کوهنوردی می باشد. برای خرید کوله پشتی دخترانه هم میتوانید به همین بازارها مراجعه کنید . مراکز عمومی شما می توانید به مرکز خرید پایتخت، مرکز خرید علاء الدین برای خرید کوله پشتی لب کاپ مراجعه کنید، مرکز خرید عمومی کوله پشتی کوهنوردی از بازار و مغازه های برند حال اگر بخواهید از مراکز و قیمت ها به طور کامل مطلع شوید می توانید به کارشناس ما تماس گرفته و شما را در انتخاب با کبفیت ترین و قیمت مد نظرشما راهنمایی خواهد کرد.

دیجی کالا هم یک مرکز خرید دیگر در کشور می باشد که با سرچ درآن به هر نوع و جنس کوله پشتی با هر رنج قیمتی را اطلاعات در خدمت شما قرار می دهد وخرید را برای شما مهیا می کند. برای نمونه سرچ خرید اینترنتی کوله پشتی عروسکی تمام کیففا در تمام طرح وجنس و قیمت متفاوت را در خدمت شما قرار می دهد.

فروش کوله پشتی در سایز های مختلف

فروش کوله پشتی در سایز های مختلفکوله پشتی در ظرفیت ها سایز های متفاوت است که براساس نیاز و کاربرد مشتری مرتبط است کوله پشتی هایی به اندازه کوچک و فانتزی است که برای حالت اسپرت است بازار تقاضای بالایی دارد و کوله پشتی هایی با سایز بزرگتر که بیشتر برای سفر و کوهنوردی کاربرد داردو کوله پشتی های سایز متوسط برای لب تاپ،دوربین عکاسی،برای دانشگاه و مدرسه کاربرد دارد.حتما دقت داشته باشید که اگر می خواهید کوله پشتی را در مدت زیاد و با وسایل سنگین استفاده کنید از بند طبی استفاده کنید که به کمردردو گردن درد مبتلا نشوبد. اما اگر از وسایل سنگین در حمل استفاده نمیکنید می توانید از کوله پشتی های فانتزی با بند باریک استفاده کنید.

خریداران کوله پشتی به صورت عمده

خریداران کوله پشتی به صورت عمدهکوله پشتی ورزشی شامل کوله پشتی پیاده روی و سبک، کوله پشتی کوهنوردی، کوله پشتی دوچرخه سواری،کوله پشتی روزانه ورزش زمستانی،کوله پشتی غواصی یا ضدآب، کوله پشتی مخزن دار و موارد دیگر است که هر کدام در فصل مربوط به خود خیداران کوله پشتی به صورت عمده خرید می کنند که برای نمونه خرید کوله پشتی کوهنوردی که برای تمام فصول است به صورت عمده همه ساله فروش دارد اما خریداران کوله پشتی به صورت عمده ورزش زمستانی در محدود زمان بخصوص خود در آذر ماه است.

خرید کوله پشتی دخترانه | برترین برند های تولید کننده کوله پشتی دخترانه

کوله پشتی دخترانه دیجی کالا  و سایر پلتفرم های آنلاین

اطمینان در خرید آنلاین اصلی جدایی ناپذیر است.  خرید کوله پشتی دخترانه با حضور شرکت های مختلف و افراد خلاق برای فروش آنلاین استقبال مردم از این نوع خرید روبه فزونی یافته است. برای مثال برخی از افراد برای خرید اقلام غذایی نیز حتی اقدام به خرید آنلاین می کند.  سایت دیجی کالا به عنوان یکی از مهم ترین سایت های فروش آنلاین طرفداران بسیار خاصی را نیز دارد. خرید کوله پشتی دخترانه دیجی کالا و سایر پلتفرم های آنلاین تاثیری مستقیم بر اعتماد سازی و گسترش کسب و کار مجازی گذاشته است.

فروش عمده کوله پشتی دخترانه پولکی با قیمت مناسب

انتخاب پارچه های جذاب برای ایجاد توجه و استقبال بسیاری از سلایق متنوع، موضوعی است که در سال‌های اخیر بسیار پررنگ شده است.  برای مثال خرید کوله پشتی دخترانه پولکی به دلیل جذابیت و براق بودن طرح و نقش آن در رده محصولات متفاوت و پرفروش بوده است. استفاده از طرح‌های گوناگون پولکی با رنگ های نقره ای طلایی بنفش آبی و نقوش حیوانات و یا شخصیت های کارتونی این مسئله را به خوبی نشان می‌دهد که خلاقیت می‌تواند بازار را تکان دهد.

 بهترین تولید کننده کوله پشتی دخترانه با قیمت رقابتی

مدل ها و دوخت و دوز های متفاوت و استفاده از طرح های گوناگون سبب شده تا برای خرید کوله پشتی دخترانه با قیمت متفاوت و جذابیت های گوناگونی در بازار فروش عمده انواع کوله پشتی باشیم. این تفاوت قیمت در نوع استفاده از پارچه و یا در هنگام دوخت و طرح و تعداد زیپ و تعدد جیب و همچنین یراق استفاده شده در آن را می توان خاطرنشان کرد.  نکته جدایی ناپذیر از این موضوع، توجه بسیار زیاد به هزینه های تولید است که با درایت تولید کنندگان  کوله پشتی می تواند بسیار کاهش پیدا کند.

تولید کننده کوله پشتی دخترانه

 سفارش و فروش عمده کوله پشتی دخترانه مشکی

انتخاب رنگ مناسب اصلی ترین عامل در خرید انواع ملزومات کیف و کفش در نظر گرفته می شود.  با توجه به آن که کوله پشتی دخترانه مشکی یکی از پرفروش ترین رنگ های حال حاضر بازار است؛ توجه به این نوع رنگ نسبت به سایر کوله‌پشتی های موجود نکته قابل توجهی است.   سال‌های گذشته برخی از دانشجویان و دانش آموزان به انتخاب رنگ های بسیار شاد تری نسبت به این نوع از کوله پشتی اقدام کرده‌اند.  اما نمی‌توان منکر این اصل  شد که انتخاب رنگ مشکی باعث می‌شود تا در محیط‌های متفاوت به توان از این نوع کوله پشتی استفاده کرد.

پرفروش ترین کوله پشتی دخترانه هولوگرامی را از ما با قیمت مناسب بخواهید

 بازار خرید و فروش عمده کوله پشتی که توسط تولید کنندگان کوله پشتی و بنکداران در بازار تهران و سایر شهرستان ها تامین میشود دست خوش تغییراتی شده است.  یکی از  این تغییرات جرات استفاده از پارچه هایی با جذابیت های خاص بوده که مستلزم استقبال عموم از این نوع از پارچه هاست.  کوله پشتی دخترانه هولوگرامی  از این دسته قرار دارد که به دلیل فروش عمده کیف مدرسه و کوله پشتی بازار خوبی را داشته و توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

مجموعه تولیدی دورسل توانسته است با طرح ها و کیفیت دوخت بالا به تامین این نوع از کوله پشتی ها اقدام ورزد.  نکته مهم جذابیت بصری و ایجاد جلب توجه با این نوع کوله پشتی ها به دلیل براق بودن و رنگ رنگین کمانی آن نسبت به سایر کوله‌پشتی های ساده است .  بسیاری از واحدهای تولیدی کوله پشتی قم و تهران از خریداران اصلی این نوع از پارچه هولوگرامی هستند تا تنوع خوبی را در لیست محصولات خود داشته باشند.

 تولید کننده کوله پشتی دخترانه شیک

 توجه به سلایق متفاوت و نظر هایی که هر کس برای انتخاب محصول دارد بازار پویایی را ایجاد خواهد کرد.  استفاده از عبارت شیک یا مجلسی در سال های اخیر افزایش زیادی داشته است. برای مثال یکی از جذاب ترین این موارد عبارت کوله پشتی دخترانه شیک است. عبارت شیک به این نوع کوله پشتی های اطلاق می شود که هم دوخته خوب داشته و هم با جزئیات در استفاده از زیپ و یراق بتوانند به خوبی نیاز مشتری راجوابگو باشند. در خرید کوله پشتی دخترانه شیک بودن یک کیف بسیار برای خریدار مخصوصا بانوان مهم است .

کوله پشتی دخترانه شیک

تامین و فروش عمده  کوله پشتی دخترانه برای مدرسه

طرح های گوناگون در هنگام تولید ارتباط مستقیمی با تعریف استفاده آن دارد. برای مثال  کوله پشتی دخترانه برای مدرسه تفاوت چشم گیری با کوله پشتی برای کوهنوردی و یا حتی کوله پشتی پسرانه دارند.  این تفاوت ها در نوع رنگ دوخت، تعداد زیپ و همچنین استفاده از ضربه گیر و دوشی و یا بند دور کمر می باشد. با توجه به افزایش اقلام کمک آموزشی جادار بودن این نوع از کوله پشتی  عامل مهمی در میزان فروش در سال‌های اخیر بوده است.

مزیت تنوع در تولید کوله پشتی دخترانه پارچه ای با قیمت رقابتی

گوناگونی طرح‌ها و نقوش گرافیکی که به صورت انواع نقوش اسلیمی، هندسی و یا حتی با استفاده از شخصیتهای جذاب  کارتونی در تولید کوله پشتی به کار گرفته میشود.  تنوع بسیار زیاد کوله پشتی دخترانه پارچه ای سبب شده تا با اشاره به انواع نقوش متفاوتی که ذکر شد بتوانیم بسیاری از سلایق را با رنگهای متفاوت طرح های گوناگون و کیفیت های بسیار بالا و ماندگاری چاپ بر روی پارچه به خرید این نوع از کوله‌پشتی جلب نماییم.

 استقبال از خرید و افزایش حجم تولیدی کوله پشتی دخترانه اسپرت

فعالیت های ورزشی برای بانوان و حضور بسیار بیشتر  در اجتماع، تنوع بسیار زیادی در تولید کوله پشتی دخترانه اسپرت کمک کرده است.  برای مثال غیر از استفاده از انواع کوله پشتی مدرسه بسیاری از بانوان و دختران نوجوان برای فعالیت های ورزشی خود اقدام به خرید کوله پشتی اسپرت میکنند.  ما به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع کیف زنانه و فروشنده عمده انواع کوله پشتی پسرانه و دخترانه توانسته‌ایم نیازهای متفاوت را به خوبی درک کرده و برای هر کدام محصول خاص خود را با کیفیت و قیمت رقابتی تولید کنیم.  مجموعه دورسل می تواند در هر نقطه از ایران برای شما محصول مورد نظرتان را ارسال و در سریعترین زمان ممکن به دست شما برساند.

تفاوت عملکرد در کوله پشتی دخترانه دانشجویی

 در سنین نوجوانی و حضور در دبیرستان استفاده از کیف و کوله پشتی تعریف خود را دارد و با گذر از این دوره و ورود به فضای آکادمیک خرید کیف تعریف دیگری را به خود میگیرد.  به عنوان نمونه کوله پشتی دخترانه دانشجویی و خرید عمده انواع کوله پشتی و یا فروش تکی آن با توجه به فضای دانشگاه قطعی دگرگون شده و از رنگ هایی بسیار رسمی تر در تولید این نوع از کوله پشتی ها استفاده می شود. در بسیاری از موارد با توجه به صرفه جویی در هزینه استفاده از فرم های رسمی و یا رنگهای بسیار ساده و دقت به کاربردی بودن این نوع کوله پشتی ها سبب میشود تا تولیدکنندگان کوله پشتی به خوبی متوجه این امر باشند که نمیتوان ظاهر اکتفا کرد.  تعداد زیپ ها و همچنین جیب های داخلی کوله پشتی و استفاده از پارچه هایی با دوام بالا و شستشو پذیر بودن آن مزیت خوبی است که باعث خرید مطمئن میشود

کوله پشتی دخترانه دانشجویی

تنوع در فروش عمده کوله پشتی مردانه

 فروش عمده کوله پشتی مردانه به دلیل استفاده های گوناگون همیشه مورد توجه بوده است. برای نمونه برخی از افراد از این نوع کوله پشتی برای کوهنوردی آماتور نیز استفاده می‌کنند؛ تا وسایل و ادوات خود را به راحتی در آن جای دهند.  مجموعه دورسل با تنوع بسیار زیاد انواع کوله پشتی مردانه اقدام به تولید کوله پشتی و توزیع آن در سراسر ایران و سایر کشورهای همسایه  به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کوله‌پشتی شناخته می‌شود.

کیف دخترانه و انواع کوله پشتی

فروش عمده کیف دخترانه و پسرانه با توجه به سنین و مقاطع تحصیلی آنها متفاوت است.  با توجه به نیاز کاربر این نوع از کوله پشتی و یا کیف دخترانه که استفاده های بیرون از فضای آکادمیک دارند تعریف می شود.فروش عمده کوله پشتی دخترانه در کنار تولید و فروش عمده کیف دخترانه به دلیل ظرافت در دوخت و کیفیت نیاز به دقت بیشتری را از جانب تولید کنندگان میطلبد. فرم های ساده و بسیار کاربردی در تولید کیف موجب شده تا برخی از بانوان و حتی دختران سنین نوجوان برای خرید این نوع کیف ها وسوسه شوند.

بهترین قیمت کیف مدرسه

انواع کیف مدرسه و کوله پشتی با محوریت تنوع در طرح و رنگ و استفاده از بهترین طرح های حال حاضر دنیا نشان دهنده آن است که ما تولیدکنندگان ایرانی به این مسئله توجه ویژه ای را داشته ایم.  با رونق صادرات کیف به  عراق در انواع مختلف چرمی و برزنتی رونق خوبی را برای تولیدکنندگان داخلی ایجاد  شده است. صادرات کیف مدرسه به عراق و خرید عمده کیف مدرسه توسط خریداران عراقی از شهرهای مختلف از جمله بغداد، کربلا، نجف، بصره و موصل بازار بسیار خوبی را برای صادرکنندگان ایرانی ایجاد کرده است.  ما می توانیم بهترین قیمت متناسب با نیاز شما را به خوبی پوشش دهیم.

بهترین قیمت کیف مدرسه

مدل های جذاب کوله پشتی چرم مردانه

ماندگاری و دوام در کوله پشتی چرم مردانه عامل اصلی در انتخاب این نوع از کوله پشتی ها بوده است.  برای مثال فروش عمده کوله پشتی چرم درصد کمتری را از فروش کوله پشتی برزنتی داشته است؛ اما سود بسیار مناسبی را برای تولیدکنندگان و فروشندگانی که اقدام به فروش عمده کوله پشتی چرم مردانه می‌کنند سرازیر کرده است.  با صادرات کیف چرم به آذربایجان،  عراق،  کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله امارات، بحرین و قطر ما توانستیم به خوبی پشتیبان تمامی سلایق باشیم.

خرید کوله پشتی دخترانه و پسرانه در طرحهاو رنگ های گوناگون  در سنین و کاربرد های متفاوت خرید صورت می گیرد . کوله پشتی وسیله ای برای حمل کتاب ها وسائل کودک و بزرگسال برای رفتن به مدرسه و کلاس های عمومی و برای بزرگسالان گاهی نماد فانتزی بودن  را دارد که طرحها و دوخت کیف های دخترانه با رنگ های شادتر و ظریف تر می باشد. برای دختر بچه با طرح های کوله پشتی عروسکی است و برای بزرگسال چرمی و اسپرت ساده می باشد. و یا برای رفتن به سفر و گردش های اطراف شهر مانند کوه می باشد که باید از لحاظ اندازه و جنس و قیمت مناسب نیازهای خریدار باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
امیرحسین یوسفی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09128153744
telephone icon شماره ثابت: 02155982639
fax icon فکس: 02155982639
telegram icon کانال تلگرام: behellco@
email icon پست الکترونیکی: Yousefi.amir.h@gmail.com
address icon آدرس:بازار بزرگ تهران،چهارراه سیروس ،بالاتراز بیمارستان سپیر ،پاساژ عقیق، پلاک بی 16،کیف سارینا

مطلب پیشنهادی

خرید کیف زنانه ارزان قیمت در بازار داخلی

کیف های زنانه و مردانه چرم دارای کیفیت فوق العاده ای می باشند که با اختلاف توانسته اند نظر بسیاری از مردم ایران و جهان را به خود جلب کنند. برای خرید کیف زنانه ا

پاسخی بگذارید