بازار خرید و فروش عمده کیف و کوله مدرسه ای
خانه / کیف پول / خرید کیف پول زنانه عمده | بزرگترین عرضه کننده انواع کیف پول زنانه عمده

خرید کیف پول زنانه عمده | بزرگترین عرضه کننده انواع کیف پول زنانه عمده

انتخاب کیف پول زنانه برای فروش و یا خرید کیف پول زنانه عمده ای نیاز به دقت خریداران دارد . چرا که تنوع این محصول بسیار زیاد است و خریداران عمده باید توجه داشته باشند که با توجه به نکته های مهمی اقدام به خرید مدل های مختلفی از کیف پول زنانه عمده ای بکنند . شما با ورود به مراکز فروش مدل های متنوعی از کیف پول زنانه را با جنس های گوناگونی ملاحظه خواهید کرد . این تنوع در کیف پول زنانه ممکن است کار را جهت انتخاب سخت و دشوار سازد. اما اگر هنگام خرید اطلاعات کافی از کالایی که میخواهید داشته باشید میتوانید انتخاب بهتری انجام دهید . در این مطلب این اطلاعات در اختیار شما قرار میگیرد .

بزرگترین عرضه کننده انواع کیف پول زنانه عمده

راهنمای خرید کیف پول زنانه عمده ای

بودجه خریداران برای خرید کیف پول زنانه عمده

برای خرید کیف پول زنانه عمده باید نکاتی را در نظر داشته باشید . یکی از مهمترین موضوعات در این زمینه بودجه ی خریداران شماست . شما با توجه به اینکه کیف پول زنانه را به صورت عمده خریداری میکنید بنابراین باید نسبت به این موضوع آگاه باشید که اگر خریداران عمده ی خرد و یا مصرف کنندگان و خریداران تکی شما تا چه قیمتی میتوانند برای خرید کیف پول زنانه هزینه کنند . اینکه اکثریت مشتریان تک و عمده ی شما تا چه حدی برای خرید از شما هزینه می کنند بسیار اهمیت دارد . این بررسی در دست خود شماست . چرا که شما با توجه به سابقه کسب و فروش خود می توانید به این موضوع مسلط شوید که چه مبلغی برای خرید کیف پول به صورت عمده معقول است و چه سودی میتوانید در خرید و فروش آن وجود دارد . اما اگر به تازگی کسب و کار خود را آغاز کردید و هنوز برای سنجش بازار نیازمند تجربه و گذشت زمان هستید تا بر کار و بار خود مسلط شوید . ما به شما کیف کیف پول زنانه ارزان و کیف پول مردانه ارزان قیمت را پیشنهاد میکنیم . چرا که کیف پول ارزان قیمت در هر کجا که باشید مشتری های خود را تقریبا دارد . شما میتوانید از تیم مشاوره و همکاران فروش ما هم دراین باره مشورت کنید . با توجه به تجربه چندین ساله ی تولید میتوانیم شما را در این زمینه راهنمایی که تا محصولی را خریداری کنید که بیشتر و بهترین نتیجه را برای شما در فروش ایجاد کند .

بودجه خریداران برای خرید کیف پول زنانه عمده

مدل و الگوی کیف پول زنانه عمده ای

یکی دیگر نکات مهمی که بایستی به آن توجه داشته باشید سلیقه مشتریان است . اینکه در منطقه ای که شما در حال فروش محصولات خود و انواع کیف پول زنانه هستید بیشتر چه مدل ها و چه سبک هایی از این محصول به فروش میرسد . این نکته به شما کمک میکند تا در برابر تنوع بسیار بالای کیف پول زنانه عمده ، محصولی را انتخاب کنید که از نظر رنگ بندی و مدل رویه و داخل کیف پول با سلیقه مصرف کنندگان مشتریان این مدل کیف ها هماهنگ باشد . این امر هم نیازمند تجربه در فروش و برقراری ارتباط هرچه بیشتر با مشتری است تا بتوانید انچه مورد پسند آنان است را عرضه کنید . اگر در این مقوله نیز تجربه ی کافی نداشته باشید و یا کسب و کار خود را به تازگی شروع کرده باشید ، همکاران و مشاوران می توانند تا انجا که مقدور باشد در زمینه انتخاب محصول بهتر و یا پرفروش به شما کمک های شایان توجهی بکنند .

مدل و الگوی کیف پول زنانه عمده ای

مدل و رنگبندی در کیف پول زنانه عمده ای

کیف های پول زنانه جدا از رنگ های عمومی که بین همه کیف های پول ، چه کیف پول زنانه و چه کیف پول مردانه مرسوم است ، دارای رنگ های شاد، متفاوت و خاص نیز هست . هر مدل کیف پول زنانه بسته به نوع طرح و مدلی که دارد چندین رنگ در بسته های عمده ای دارد . گاهی این رنگ ها در بسته ی کیف پول زنانه عمده ۶ رنگ است و گاهی رنگ بندی کمتری دارد . برخی از این رنگ ها بسته به مقدار فروشی که در بازار خواهد داشت تقسیم بندی میشود . به عنوان مثال کیف هایی با رنگ مشکی و قهوه ای و عسلی بیشتر فروش دارند و مخاطبان این رنگ های کلاسیک بیشتر است . رنگ های دیگری مثل سرمه ای ، زرشکی ، آبی ، صورت و سرخابی نیز در رنگ بندی کیف پول زنانه عمده بسیار پرطرفدار هستند .

بازار خرید عمده کیف پول دخترانه

بازار خرید عمده کیف پول دخترانه

کیف پول دخترانه نیز در شاخه کیف پول زنانه عمده قرار میگیرد . این مدل کیف پول خیلی تفاوت چندانی با کیف پول زنانه ندارند . از نظر مدل و الگو شبیه هستند . از لحاظ بازه قیمتی هم نزدیک به هم هستند . یکی از مهمترین تفاوت های این کیف ها رنگبندی آن هاست . با توجه به اینکه برای نوجوان و جوانان و یا سنین پایین در نظر گرفته شده است . رنگ های شادی مثل صورتی پر رنگ ، زرد ، سبز ، نارنجی ، رنگ های فسفری و طرح های چابی کارتنی و عروسکی در آن ها دیده میشود . گرچه تنها رنگ موجب شده که به آن مدل کیف پول دخترانه گفته شود ولی اکثر مدل های آن برای همه سنین و همه بانوان گرامی قابل استفاده است . تنوع رنگ بندی و طرح این محصول میتواند موجب شود تا هنگام خرید بانوان گرامی آن را با مدل شال ، لباس ، کفش و یا کیف خود ست کنند و رنگی را انتخاب کنند که ست آنان را تکمیل کند .

نکاتی در باره کیف پول زنانه عمده فروشی

نکاتی در باره کیف پول زنانه عمده فروشی

یکی از محدودیت ها در خرید کیف پول زنانه عمده موضوع تعداد کیف پول است . برخلاف مدل های دیگر کیف زنانه که هر تعدادی که مد نظر مشتریان عمده میباشد میتوانند خرید کنند . کیف پول زنانه عمده دارای تعداد مشخصی در بسته یا جین است . هر بسته یا جین از کیف پول زنانه ۱۲ تایی یا ۱۰ تایی است . بسته های۱۰ تایی یا ۱۲ کیف پول زنانه عمده  رنگ بندی کامل عرضه میشود که همه رنگ های موجود از آن مدب کیف پول زنانه در آن وجود دارد . به عبارتی کیف های پول زنانه به صورت بسته ای شمارش میشوند و به صورت بسته ای هم به فروش میرسند . شما به عنوان خریدار عمده کیف پول زنانه میتوانید هر مدل از این کیف ها را به صورت بسته ای خرید کنید . گرچه ما در تولیدی خود برخی از مدل های کیف پول زنانه عمده را به صورت نیم جین هم عرضه میکنیم . به عبارت دیگر شما میتوانید برخی از مدل های کیف پول زنانه را به صورت ۶ عددی سفارش دهید و یا اینکه مقدار سفارشتان مضربی از عدد ۶ باشد . بست های ۱۲ تایی هم به قوت خود باقیست . برخی از مدل های کیف پول زنانه دارای ۸ رنگ است که همین موضوع موجی میشود نتوان بسته های ۱۲ تایی آن را نصف کرد . به همین دلیل برخی از مدل ها قابلیت خرید نیم جین هم دارد .

تولید و فروش عمده کیف پول زنانه ارزان

تولید و فروش عمده کیف پول زنانه ارزان

یکی از مهمترین بخش های فروش کیف زنانه عمده ای و فروش کیف زنانه به مصرف کنندگان ، کیف پول زنانه ارزان قیمت است . این کیف ها با توجه به قیمت پایین تر طرفداران بیشتری دارد . هر کسی با هر مدل بودجه ای قطعا برای تنوع کیف پول خود چند عدد از مدل های ارزان قیمت کیف پول زنانه را خریداری می کنند . کیف پول زنانه ارزان قیمت در حراجی ها و ارزان فروشی ها و مناطقی که بودجه خرید کیف پول اندک است عرضه میشود . این مدل ها شاید اندکی از نظر دوخت و مواد رویه و داخل متفاوت باشند. اما سعی شده تا کیفیت نسبی خود را حفظ کنند و برای آنان که این مدل کیف ها را میخرند کارایی مناسبی داشته باشد . موجب نارضایتی مشتری نشود و مدت زمان مناسبی کار کند تا مشتری گرامی از خرید خود پشیمان یا رنحیده خاطر نشود .

انواع کیف پول زنانه ارزان قیمت در مدل های دکمه ای ، منگنتی ، زیپی با طرح های چرمی مانند ، دو لت ، دولت با لایه میانی و سه لت عرضه میشوند . این مدل کیف ها هم مشابه همه کیف های زنانه دارای جیب های متعدد برای قرار دادن کارت های اعتباری ، اسکناس و پول خرد ، محل قرار دادن عکس و کارت شناسایی و هر آنچه مشتری نیاز دارد هستند .

کیف پول زنانه ارزان قیمت

کیف پول زنانه ارزان قیمت بیشترین سابقه فروش در میان انواع کیف پول زنانه عمده را داراست . این کیف ها بهترین انتخاب برای آنانی است که هنوز تجربه خرید و فروش در این حوزه را ندارند . آن ها میتوانند با فروش عمده کیف پول زنانه ارزان کم کم تجربه لازم برای توسعه کسب و کار و ایجاد بازار های بزرگتر و بیشتر را بدست آوردند .

لیست قیمت فروش عمده کیف پول زنانه

قیمت کیف های زنانه متنوع است . چرا که با توجه به قیمت نهایی مواد تهیه شده برای تولید کیف پول زنانه ، میزان اجرت و زحمتی که برای هر کیف در نظر گرفته میشود متفاوت است . هزینه های جانبی نیز بر این قیمت تاثیر گذار است . کیف پول زنانه عمده از قیمتی زیر ۵ هزار تومان در بسته های ۶ تایی یا ۱۲ تایی ، تا قیمت هایی بالای ۱۰۰ هزار تومان برای ست های تمام چرم زنانه که شامل کیف پول زنانه ، جاکلیدی یا جای سوییچی و هم چنین کیف لوازم آرایش تمام چرم میباشد . از این رو با توجه به تنوع محصول در این شاخه و هم چنین قیمت های متفاوت مناسب با هر گونه بودجه و نیاز دسته بندی میشوند . شما میتوانید از طریق ار تباط با همکاران ما در واحد فروش از طریق شماره های زیر این صفحه ، به صورت تلفنی یا پیام در واتساپ و تلگرام ، لیست قیمت کیف پول زنانه را بگیرید . هر مدلی که مد نظر دارید و یا هر تعدادی که مورد نیاز شماست را سفارش دهید .

لیست قیمت فروش عمده کیف پول زنانه

هم چنین میتوانید از گالری مجازی کیف پول زنانه و مردانه ما در تلگرام هم دیدن کنید و با ادمین گالری ارتباط بگیرید . کد هر مدلی که مدنظر دارید را برای ادمین بفرستید تا از قیمت محصولات باخبر شوید و در تلگرام یا واتساپ سفارش خود را ثبت کنید . پش فاکتور صادر شده را دریافت کنید و آدرس خود را برای تحویل سفارش به همکاران ما بدهید .

خرید عمده کیف پول چرم زنانه و ست های چرمی

کیف پول زنانه عمده دارای مدل های تمام چرم و لاکچری هم میباشد . این کیف ها که برخی از آن ها مشترک بین کیف پول زنانه و مردانه است با چرم طبیعی تولید شده است . استادکاران چرم با دقت و ظرافت بالا روی این محصولات کار کرده اند و سعی بر آن شده تا بهترین کیفیت ممکن را داشته باشد . کیف پول چرم زنانه دارای تنوع بسیار خوبی در مدل های جیبی ، پالتویی و دستی مباشد . رنگ بندی این مدل کیف ها با اینکه از چرم طبیعی تولید شده بسیار بالاست . رنگ های بسیار بسیار جذابی همچون زرشکی ، بنفش ، آبی روشن ، نیلی ، آبی نفتی ، زرد ، خردلی ، کرم و … در کنار رنگ های کلاسیک مثل مشکی ، قهوه ای ، عسلی و سرمه ای جایگاه بسیار خوبی در بازار دارند . هر کسی با توجه به سلیقه و رنگ مورد علاقه میتواند کیف پول مد نظر خود را انتخاب کند .

خرید عمده کیف پول چرم زنانه و ست های چرمی

ست تمام چرم زنانه و محصولاتی از این قبیل هم مدل های متنوعی در بازار کیف های چرمی دارند . این ست ها با رنگ های جذاب و در جعبه های مقوایی و چوبی زیبا و شیک عرضه میشوند . ست های دوتایی ، سه تایی و ۴ تایی این محصول برای فروش عمده موجود است . بعضی از این ست ها ، ست های دونفره هستند که در آن کیف پول زنانه و مردانه قرار دارد . این کیف ها از چرم های طبیعی گاوی و بزی ساخته شده اند .

آدرس فروش عمده کیف پول زنانه

بازارهای سنتی و پاساژ های تازه احداث شده در هر مرکز استان و یا شهر بزرگی وجود دارد که عمده محصولات مختلف به صورت عمده ای و یا فله ای در این مراکز توزیع و فروخته میشود . کیف پول زنانه عمده نیز از این موضوع مستثنی نیست . در این مراکز کیف پول زنانه عمده به فروش میرسد . بسیاری با تولیدی ها طرف قرار داد هستند و یا از تولیدی ها محصولات خود را تامین میکنند و برخی هم خود تولید کننده هستند .

آدرس فروش عمده کیف پول زنانه

یکی دیگر از بازارهای فروش محصولاتی همچون کیف پول ، فروش و عرضه محصولات در اینترنت میباشد که امروزه بسیاری از تولیدکنندگان همکار ما در این بخش فعالیت میکنند . ما هم در فضای اینترنت با مشتریان بسیاری در ارتباط هستیم . بسیاری از مشتریان ما از اقصی نقاط ایران از این طریق با ما همراه هستند و نمونه های جدید ، سفارش های جدید را پیگیری میکنند . شما میتوانید به تولیدی و انبار ما در بازار مرکزی تهران مراجعه کنید و یا از طریق اینترنت و ملاحظه ی گالری مجازی محصولات ما مدل های متنوعی از کیف پول زنانه عمده و سایر مدل های کیف از جمله کیف های کوله ، کیف ادرای مردانه و زنانه ، کیف دستی زنانه و غیره را دنبال کنید و به انتخاب خود سفارشتان را ثبت کنید .

خرید کیف پول مردانه عمده | خرید کیف پول عمده

خرید کیف پول مردانه عمده | خرید کیف پول عمده

جدا از کیف پول زنانه عمده ، کیف پول مردانه عمده نیز از تنوع بسیار خوبی برخودار است . گرچه این محصول نسبت به مدل های زنانه تنوع رنگ کمتری دارد و یا تنوع مدل های آن کمتر است . ولی فروش و عرضه بسیار خوبی دارد . کیف پول مردانه عمده دارای طرح های کارآمد و شیکی میباشد . در رنگ های کلاسیک عرضه میشود . ترجیحا سعی شده این رنگ ها با کیف یا کمربند یا کفش آقایان هماهنگ باشد . مدل های چرمی و غیر چرمی ، مدل های بزرگ و کوچک ، همراه با جای موبایل و چند منظوره ، حاکی از گوناگونی مدل های این محصول است . شما میتوانید ، توضیحات کامل ، راهنمایی و انواع این کیف ها را در مطلبی دیگر بخوانید و برای خرید کیف پول عمده مردانه با اطمینان بیشتری تصمیم گیری کنید .

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
امیرحسین یوسفی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09128153744
telephone icon شماره ثابت: 02155982639
fax icon فکس: 02155982639
telegram icon کانال تلگرام: behellco@
email icon پست الکترونیکی: Yousefi.amir.h@gmail.com
address icon آدرس:بازار بزرگ تهران،چهارراه سیروس ،بالاتراز بیمارستان سپیر ،پاساژ عقیق، پلاک بی 16،کیف سارینا